PROSIMY UWAŻNIE PRZECZYTAĆ PONIŻSZE POSTANOWIENIA PRZED WYSŁANIEM PROŚBY SPONSORINGOWEJ.
Ogólne warunki udzielania sponsoringu wydarzeń wędkarskich przez Design Fishing Sp. z o. o. z siedzibą w Kruszynie Krajeńskim
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sponsorem w rozumieniu niniejszego dokumentu jest Design Fishing Spółka z o. o. z siedzibą w Kruszynie Krajeńskim, 86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000060160 (dalej Sponsor albo Spółka).
- Niniejsze Ogólne warunki udzielania sponsoringu wydarzeń wędkarskich (dalej OWU) przez Sponsora określają wyłącznie ogólny zarys warunków na jakich Spółka przyjmuje prośby o udzielenie sponsoringu oraz podstawowe założenia sponsoringu w przypadku woli jego udzielenia wybranemu przez Spółkę podmiotowi. Każdorazowo szczegółowy zakres sponsoringu oraz jego warunki określane będą w umowie sponsorskiej zawieranej przez Spółkę z podmiotem sponsorowanym.
- Sponsoring prowadzony przez Spółkę obejmuje wydarzenia wędkarskie prowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 2. Przyjmowanie zgłoszeń o udzielenie sponsoringu
- Prośby o udzielenie sponsoringu (zgłoszenia) przyjmowane będą tylko i wyłącznie drogą elektroniczną, tj. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz listem poleconym na adres siedziby spółki z dopiskiem „sponsoring”.
- Sponsor nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy transmisji danych i działanie dostawców poczty i usług internetowych skutkujące brakiem otrzymania zgłoszenia.
- Zgłoszenia muszą być dokonywane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu, który występuje z prośbą o udzielenie sponsoringu.
- Prośby o udzielenie sponsoringu mogą być składane wyłącznie w okresie od 01 stycznia do 30 czerwca każdego roku. Zgłoszenia uznaje się za złożone, jeżeli w wyznaczonym powyżej terminie zostaną doręczone na wskazane powyżej adres e-mailowy lub adres siedziby spółki. Prośby złożone poza powyższym okresem nie będą rozpatrywane.
- Prośba musi zostać złożona minimum 30 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem, prośby złożone w krótszym okresie nie będą rozpatrywane.
- W zgłoszeniu muszą być zawarte pełne dane podmiotu zwracającego się z prośbą o udzielenie sponsoringu.
- Prośba musi zawierać pełne informacje odnośnie planowanych zawodów, tj. miejsce wydarzenia, rodzaj zawodów (spinningowe, spławikowe, trollingowe itd.), planowaną liczbę uczestników, datę, osobę odpowiedzialną za wykonanie umowy sponsoringowej.
- Zgłoszenie musi być kompletne i zawarte w jednym liście lub wiadomości e-mailowej. Nie dopuszcza się składania próśb na jedno wydarzenie w kilku listach czy wiadomościach e-mail.
- W przypadku woli zgłoszenia próśb na sponsorowanie większej ilości wydarzeń, każda z nich musi być zawarta w odrębnym liście poleconym/ wiadomości e-mail.
- Zgłoszenia, które nie będą w zgodzie z powyższymi postanowieniami lub nie będą zawierały kompletnych danych, o których mowa powyżej nie podlegają uzupełnieniu i nie będą rozpatrywane.
§ 3. Podstawowe warunki udzielenia sponsoringu
- Każdorazowo decyzja dotycząca udzielenia lub odmowy sponsoringu jest swobodną decyzją Sponsora i jest on jedynym podmiotem decydującym o podjęciu się sponsorowania. Podmiot dokonujący zgłoszenia zobowiązany jest każdorazowo zastosować się do tej decyzji.
- Wysłanie prawidłowej i kompletnej prośby o udzielenie sponsoringu nie rodzi obowiązku Sponsora do udzielenia sponsoringu ani nie powoduje powstania po stronie podmiotu składającego żadnego roszczenia o zawarcie umowy sponsorskiej.
- Sponsor zastrzega sobie prawo do udzielania wyłącznie pozytywnych decyzji co do udzielenia sponsoringu, w szczególności nie jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi negatywnych oraz ich uzasadniać.
- Nie udziela się sponsoringu podmiotom, które wcześniej były sponsorowane, a nie wywiązały się z umowy sponsoringowej lub innych ustaleń, w szczególności w zakresie obowiązków towarzyszących sponsoringowi, tj. w zakresie zamieszczania znaków towarowych lub zwrotu banerów reklamowych.
- W przypadku woli udzielenia sponsoringu to Sponsor decyduje o możliwym jego zakresie i formie.
§ 4. Ogólne założenia współpracy Sponsora z podmiotem sponsorowanym
- Szczegółowe kwestie co do zakresu sponsoringu i współpracy w tym zakresie określać będzie umowa, a poniższe postanowienia stanowią wyciąg najważniejszych założeń.
- Każda pozytywnie rozpatrzona przez Sponsora prośba o udzielenie sponsoringu powoduje konieczność zawarcia umowy sponsorskiej przedstawionej przez Sponsora oraz umowy bezpłatnego najmu banerów reklamowych.
- Każdorazowo umowa sponsorska zobowiązywać będzie sponsorowanego m.in. do wywieszenia określonej ilości banerów udostępnionych przez Sponsora oraz do upubliczniania głównego znaku towarowego Sponsora lub innych jeszcze znaków towarowych produktów znajdujących się w ofercie Sponsora. Sponsorowany podmiot, zobowiązany będzie również do zamieszczania znaków towarowych, o których mowa powyżej, na łamach mediów społecznościowych, i/lub gazety lokalnej/wędkarskiej, i/lub na plakatach reklamujących wydarzenie. Ponadto, w trosce o aspekt wizerunkowy sponsorowanego wydarzenia, podmiot sponsorowany zobowiązany będzie zachować wszystkie wymogi związane z bezpieczeństwem wydarzenia, a ponadto z dokumentowaniem imprezy, w szczególności w zakresie prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i dóbr osobistych.
- Banery objęte umową najmu zawartą ze Sponsorem zostaną przekazane sponsorowanemu podmiotowi przesyłką kurierską. Zwrot banerów następować będzie na adres siedziby Sponsora również przesyłką kurierską, na koszt i ryzyko podmiotu sponsorowanego.
- Banery oraz towary, które przekaże Sponsor w ramach umowy sponsorskiej zostaną nadane na adres podmiotu sponsorowanego dopiero po otrzymaniu przez Sponsora podpisanego przez sponsorowanego oryginału umowy sponsorskiej oraz umowy najmu banerów.
- Niezwrócenie banerów w terminie 14 dni od dnia kończącego sponsorowane wydarzenie skutkować będzie koniecznością uiszczenia jednorazowej kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy baner.
- Niedopełnienie obowiązków marketingowych uregulowanych w umowie, a sygnalizowanych w punkcie 3. powyżej, w szczególności poprzez zaniechanie wywieszenia banerów i brak publikacji znaków towarowych skutkować będzie koniecznością uiszczenia kary umownej w wysokości równowartości hurtowej ceny towarów przekazanych przez Sponsora. Kara umowna będzie należna za każdy przypadek braku realizacji obowiązków, o których mowa powyżej, a które dookreślone zostaną w umowach.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Niniejsze OWU nie stanowią podstawy do jakichkolwiek roszczeń ani nie kreują żadnych zobowiązań pomiędzy Sponsorem a jakimkolwiek innym podmiotem.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszymi OWU, a późniejszą umową sponsorską lub umową najmu banerów, obowiązują postanowienia umów.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z późniejszymi umowami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sponsora.
- Niniejsze OWU obowiązują od dnia ich zatwierdzenia przez Zarząd Sponsora i obowiązują do dnia ich uchylenia lub zmiany.